Klachtenprocedure

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@icedip.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via:

https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Speciale instructies voor de verkoper bij uw bestelling
Add A Coupon

Wat zoek je?

Popular Searches:  ijsbad  koudetherapie  

Boost je wellness routine

Blijf op de hoogte van de nieuwste tips voor ijsbadtherapie, exclusieve aanbiedingen en inspirerende wellness ideeën. Ontvang direct een gratis gids: “De 5 grootste voordelen van ijsbaden.”